Hogyan válasszak szoftvert?

Miért fontos, a jó szoftver választás?

  • Mert a praxisa során mindenkit elkísér hosszabb-rövidebb ideig a kiválasztott szoftver és legtöbben azt szeretik használni ami jól bevált. Egy nem megfelelő szoftver hátránya, hogy lassíthatja a rendelés menetét, kényelmetlen és komfort zónán kívüli lesz a használati élmény.
  • Éppen ezért segítünk abban, hogy egy jól megalapozott döntéssel a lehető legjobb szoftvert válassza ki. Érdemes időt szánni erre azért, hogy a használat során inkább az elégedettség, gördülékenység és egyszerűség jellemezze a szoftver használatát és arra tudjon koncentrálni, ami igazán számít.

Milyen szempontokat érdemes figyelembe venni, mielőtt elköteleződik egy szoftver mellett?

 

1. Mely szakterületre specializálódott a kiválasztott szoftver? – A Galenosmed kifejezetten szülész- nőgyógyász szakterületre specializálódott, melynek kialakítása orvosok és asszisztensek bevonásával került lefejlesztésre.

 

2. A szoftver milyen adatvédelmi funkciókkal van ellátva? – Egy adminisztrációs rendszer rengeteg értékes adat rögzítésére és tárolására szolgál,  melyeknek megléte és sértetlensége prioritást érdemel. A telepítős szoftverekkel ellentétben a Galenosmed egy biztonságos online tárhelyre menti ezeket a lényeges információkat. Ennek a kialakításnak köszönhetően pácienseinek adatai védetté válnak.

 

3. Az adatok mennyire hozzáférhetőek különböző eszközökről? – Az Online kialakításnak köszönhetően a pácienseinek adatait bármilyen eszközről elérheti, amely rendelkezik internet kapcsolattal. Továbbá, a platformfüggetlenség révén nem csak az adathozzáférhetőség, hanem az adatlétrehozás is biztosított. Különböző eszközökről (asztali számítógép, laptop, notebook, tablet, mobil) rögzíthet vizsgálati leletet, felírhat e-receptet.

 

4. A szoftver rendelkezik-e gyógyszer adatbázissal és e-recept funkcióval? A beépített OGYÉI gyógyszer adatbázisnak köszönhetően, könnyen és egyszerűen tud választani számos gyártó különböző készítményei között. A szoftverhez kapcsolt gyógyszer adatbázis mindig naprakészen áll, hiszen a háttérben automatikusan frissül, így nem igényel plusz időt és energiát aktualizálása.

  • A technológiai fejlődést követve szoftverünk képes a törzskönyvezett gyári gyógyszer- és magisztrális készítményeket is felírni e-recept formájában.

 

5. A Pácienseknek milyen hozzáférhetősége van a vizsgálatok során berögzített adatokhoz? – Egyedülálló módon szoftverünknél a Páciensek saját felülettel rendelkeznek a meghatározott jogosultsági szinteknek megfelelően. Mindez azt jelenti, hogy a Páciens bármilyen internetkapcsolattal rendelkező eszközről meg tudja tekinteni a berögzített leleteket, vizsgálati eredményeket, felírt vényeket. Ezen kívül a Páciensek módosítani tudják törzsadataikat (név, telefonszám, e-mail, lakcím).

 

6. A Páciens miként értesül vizsgálati eredményeiről? – A Páciens felületnek és az online szoftver képességeinek köszönhetően az Orvosnak nem szükséges kinyomtatni a leleteket, mert a Páciensek hozzáférnek a saját „elektronikus kartonjukhoz”. Minden időpontfoglalás, új vizsgálati lelet és vény keletkezése esetén a Páciens a regisztrált email címére értesítést kap.

 

7. Rendelkezik-e az Asszisztens külön felülettel?

Úgy, mint a Páciens esetében, úgy az asszisztensnél is különböző jogosultsági szintek rendelhetőek.

Ezek a jogosultsági szintek az alábbiak:

  • Számlák létrehozása, módosítása
  • Számlák olvasása
  • Páciensadatok módosítása
  • Páciensadatok olvasása
  • Új páciens létrehozása
  • Leletek olvasása
  • Vizsgálat lezárása
  • Vizsgálat módosítása
  • Vizsgálat indítása
  • Előjegyzések szerkesztése
  • Rendelési idők szerkesztése

      Ezek alapján személyre szabottan tudja beállítani, milyen funkciókhoz legyen jogosultsága az asszisztensének.

     Továbbá Asszisztensenként meghatározhatja ezekhez a funkciókhoz való hozzáférésének időtartamát is. 

      A vizsgálat során elkészített leleten minden esetben megjelenik az adatrögzítő neve.

 

8. Rendelkezik-e a szoftver integrált előjegyzési naptárral? – Az egyedileg megadott rendelési időkön belül az Orvos is és az Asszisztens is tud berögzíteni Pácienseket az előjegyzési naptárba. A rendelési idő (pl: 15:00 - 19:00) és a vizit idő (pl: 15 perc) egyedileg szerkeszthető, formázható, illetve ismétlődés is beállítható (pl: minden héten, minden hónapban, adott napok). 

Amennyiben már egy beregisztrált Páciensről van szó, Ő a saját felületére belépve hozzáfér az Orvosa előjegyzési naptárához/naptáraihoz, melyben  látja a még szabad időpontokat, amit le tud magának foglalni, illetve megjegyzést is rögzíthet Orvosa számára.

 

 

9. Képes-e a szoftver külön kezelni a rendelési helyeket? – Amennyiben több helyen is rendel, szoftverünkben több rendelőt is rögzíthet külön-külön beállítható előjegyzési naptárral. Az online szoftver előnyei kihasználható azáltal, hogy nem kell külön-külön felvinni számítógépére a Pácienseinek adatait, hanem bejelentkezve fiókjába azonnal elér minden korábban berögzített információt.

 

10. Milyen egyéb dokumentumok nyomtathatók ki a Páciensek számára? – A Galenos rendszerébe már számos előre felvitt dokumentum áll rendelkezésre.

Az alábbi dokumentumok tölthetők és nyomtathatók ki:

  •  kérés alapján egyéni dokumentum típus is létrehozható
  •  terhesség 91. napjának betöltéséről szóló igazolás
  •  felelős orvos választási nyilatkozat
  •  apasági nyilatkozat
  •  háziorvosi igazolás közgyógyellátáshoz
  •  szakorvosi javaslat támogatással történő gyógyszerrendeléshez

 

11. A választott orvosi adminisztrációs szoftver rendelkezik-e számlázó funkcióval? – A szoftverünkbe az egyik legnépszerűbb online számlázó cég által használatos program került beintegrálásra. Amennyiben rendelkezik Számlázz.hu előfizetéssel, a Galenos a vizsgálat elvégzése után az integráció segítségével könnyedén kiállítható a kívánt számla.

 

12. Milyen csatolmányokat fűzhet hozzá a vizsgálati lelethez?

  • Rendszerünk biztosítja, hogy külső vizsgálati eszközről (ultrahang, kolposzkóp) jpg. formátumú képeket tudjon csatolni a lelethez. A leleten történő megjelenés számos előnnyel jár, hiszen egy másik orvossal történő konzultáció esetén, a páciens a saját felületére belépve meg tudja mutatni a leletét, így a doktor nem csak a leírt adatok és diagnózis alapján tud tájékozódni, hanem a korábbi vizsgálat során berögzített képeket is láthatja, ami az akkori állapotot teljes mértékben tükrözi.  Amennyiben a paciens külföldi országba látogat el és szükségessé válik egy ottani vizsgálat, akkor nem indokolt az adott nyelvre lefordítani a leletet, hanem a rögzített képek alapján is informálódhat az orvos a beteg korábbi állapotairól.
  • A Galenos rendszerünk képes arra, hogy a leletekhez rövidebb videókat (mp4 formátumban) is társítson, mint pl: magzati szívműködésről készített felvétel.
  • A leletekhez dokumentumokat is hozzáfűzhet pdf. formátumban, mint pl: beleegyező nyilatkozat, beteg hozott dokumentumai, citológiai- labor eredmények, NST stb.

13. A szoftver miként támogatja és egyszerűsíti le a rendelés menetét? – A Galenos Orvosok és Asszisztensek bevonásával került lefejlesztésre, így teljes mértékben az Orvos logikáját követi a rendszer az anamnézis felvételétől kezdve a vizsgálat lebonyolításán át a vény felírásáig azért, hogy minél gördülékenyebben menjen a rendelés és a lehető legjobban lecsökkentsük az adminisztrációra fordított időt sablonok segítségével. Ezáltal több időt tud egy rendelésen a páciensre fordítani, így nő a páciens elégedettsége is. Minden új vizsgálat rögzítése folyamán a korábbi vizsgálati előzmények megjelennek a vizsgálati lap alján, mely biztosítja a gyors összehasonlítást a jelenlegi és a korábbi állapot(ok) között.

 

14. Milyen technikai háttértámogatást (support) biztosít a szoftvert szolgáltató cég? – A Galenosmed szoftver aktív támogatást biztosít a felhasználói számára. Tekintve, hogy a rendszerünk kellően rugalmas, így a felhasználóktól érkező javaslatoknak/kéréseknek is igyekszünk eleget tenni, mert maximálisan szem előtt tartjuk ügyfeleink elégedettségét. A kapcsolatot emailen és telefonon is fel tudja venni velünk, az elérhetőségeinket a https://www.galenosmed.hu/page-kapcsolat.html felületen megtalálja.

 

15. A szoftver lehetővé teszi-e az adatok automatikus biztonsági mentését? – A szoftverünk a lelet szerkesztése során minden bevitt adat után automatikusan ment, így megakadályozva az esetleges technikai hibák (számítógép meghibásodása/ lefagyása, internetkapcsolat instabilitása, EESZT nem megfelelő működése) okozta adatveszteséget. Nem szükséges az adatbevitel után folyton a „Mentés” gombra kattintania, hiszen ezt a Galenos megteszi Ön helyett.

 

  •  

  • Amennyiben szeretne egy olyan orvosi adminisztrációs rendszert használni, ami:

  • - megkönnyíti a rendelések során felmerülő adatok berögzítését
  • - gondoskodik a páciens adatok biztonságáról
  • - növeli pácienseinek elégedettségét
  • - maximálisan kiszolgálja a praxisa során felmerülő igényeket
  • - folyamatosan leköveti a jogszabályi változásokat
  • - naprakész gyógyszeradatbázissal rendelkezik
  • - megbízható és elérhető háttértámogatás (support)
  • - akadásmentes EESZT kapcsolatot biztosít
  • - aktív kapcsolatot biztosít a pácienseivel.
  • Keressen minket bizalommal és legyen Ön is elégedett ügyfelünk!